هیچ وقت به کسی نگید :" خوش بحالت ! "xa0 ممکنه بعدش عمیقا بره توی خودش و گم بشه و چیزی نگه ! xa0 + سبک خودمونو داشته باشیم! مهم نیست فلانی چی میگه!!!! (لازمه بعدا بگم چرا و به چه علت و منظور چیه!! )...