من یه کنکوری بودم ! آرزو داشتم ! :|

خرید بک لینک

سلام :)

اینجا ایران است و صدای ما را از فیلینگ نوشت میشنوید :]

ضمن ابراز دلتنگی به یکایک شما جگر گوشه ها ( :دی ) عارضم که کنکور هم تموم شد و بازگشت همه به سوی وبلاگ ها و سایر شبکه های اجتماعی و لبیک گفتن به تک تک چالش های دعوتی است همانا ! آیا متذکر نمیشود سازمان سنجش؟ آیا حسینی بای متذکر نمیشود ؟

الان قطع به یقین سوالی که قلقلک تون میده اینه که کنکور چطور بود ؟ :| خب سوال بدیه -_- خودم میگم :| فقط دیگه اسم اونو نیارین :| متوسط بود -_- منتظریم نتیجه ها بیاد ببینیم تکلیف چیه ! ایشالا که خیره :)

این پستو داشته باشین قشنگا تا پستای بعدی :]

گل به همه تون ^-^

پنج...

ما را در سایت پنج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: سه شنبه 20 تير 1396 ساعت: 21:09

صفحه بندی