cuarentena - قرنطینه

خرید بک لینک

+ سلام :دی من بعد از هزار سال و 1 ماه، اومدم وسط فیلینگ که به ارواح اینجا بگم آموزش مجازی خر است. بد تر از اون کلاس 9 صبح بصورت مجازی ،خر است. چرا؟ چون من فردا ساعت 9 تا 11 صبح کلاس نگارش متوسطه با خوان جان دارم :| این درحالیه که سال 99 تا الان صبح نداشته. چون از ظهر شروع میشد همش :| والا قرنطینه ساعت خواب ِ کیو بهم نریخت که من دومیش باشم؟ :/

+ من نمیدونم چرا بند اول ِ پست ِ دو تا قبلیم، بهم ریخته :|

+ همین. متاسفانه چون الان عصره، من چیز زیادی برای نوشتن به ذهنم نمیرسه. در جریانید که من سندرم نصفه شب نویسی دارم :|

+ و اینکه ارواحی که اینجا هستید ، میتونم پیشنهاد بدم سه گانه ی هنگ اور و سه گانه جومانجی رو ببینید. بلکم این قرنطینه راحت تر تموم شه :|

+ دلم برای سیلک رفتن ها ( حالا دوبار بیشتر نرفتما) تنگ شده :| چون برد گیم دوست میدارم. T_T هعی!

پنج...

ما را در سایت پنج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:44

صفحه بندی