
قسم به قاطعیت ِ آیناز وقتی گفت :" آدم به هرچیزی بخواد ؛ میرسه !" xa0 قسم به اون لحن که هم قاطع بود هم امیدوارانه هم رویا ساز ! قسم قسم قسم !xa0...
ادامه مطلب
هیچ وقت به کسی نگید :" خوش بحالت ! "xa0 ممکنه بعدش عمیقا بره توی خودش و گم بشه و چیزی نگه ! xa0 + سبک خودمونو داشته باشیم! مهم نیست فلانی چی میگه!!!! (لازمه بعدا بگم چرا و به چه علت و منظور چیه!! )...
ادامه مطلب