
+ امروز زنگ شیمی با آقای صاد ، هر چیزی یاد گرفتیم جز حل مسائل سنتیک شیمیایی ! :| کل درس رو با مثال " کیک " یاد داد! یهو وسط سوال ها زد توی جاده خاکی و گفت :" مثلا دو تا ماشین داریم که هر دو مقصدشون تهرانه! یکیش تا سمنان با سرعت 40 میره و از سمنان تا تهران با 60 تا! و اون یکی هم کل مسیر رو با سرعت 50 تا ! حالا کدومش زود تر میرسه ؟ " :| به همین سوی چراغ جوابشو خودشم نمیدونست و اصلا هر چقدر فکر میکنم ، ربطی بین این مثال و سنتیک نیست! :| آخر سوال هم دید هر کس یه چی میگه و گفت :" میدونین سعدی چی میگه...
ادامه مطلب
کسی که وقتی ذوق مرگ میشه ؛ لپاش گل بیوفته ، از معیارایxa0ِ اصلی خوشبختی رو داره [نقطه] ^.^...
ادامه مطلب