و همانا کنکور خاصیتی دارد که با وجودش دیگر نه تنها اینستا گردی و وبلاگ خوانی و کامنت گذاشتن و شرارت ، بلکه دیگر فیلم دیدن و خرید هم به آدم نمی چسبد!

+ پانوشت : 16 تیر کنکوره !!!! T_T به همین برکت قسم من هنوز صد در صد تنظیم نکردم زندگیمو با کنکور :| دقیقا 35 - 34 هفته تا کنکور !!! الان در مرحله ی سفت کردن بند کفشم هستم و از جمعه عصر ( شنبه خز شد :| ) بدو بدو میکنم -_____- برای فینگیل آرزوی موفقیت کنید به درگاه باری تعالی -_<
+ مناجات های فینگیلچه : خداوندا همانا تو فریاد و فغان ما را میشنوی و فقط حواشی را پودر بفرما ! با تشکر فینگیلی که 16 ام کنکور داره .
پنج...
ما را در سایت پنج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 18:27