فقط اونجا که گفت " ? bahare! What do you do if you had a bad day "

خرید بک لینک

اینکه نمیخواستم به فلانی اون حرفا رو بزنم ، ولی زدم و روش هستم هنوزم! حرفایی نبود که از روی بخار معده باشه یا چمیدونم چرندیات و خزعبل. گفتم چون دیر یا زود باید یاد میگرفتم رک باشم. با هرکسی ! پشیمون نیستم از گفتنش ولی خوشحال هم نیستم! شایدم چون عادت نداشتم! بقدری غیر منتظره بود برای بقیه که میترا بعدش بهم گفت :" گفتم هر لحظه اس بزنی زیر گریه! " ولی من اون لحظه اصلا بغضم نگرفته بود و برعکس خیلی هم محکم حرفمو زدم و حتی سعی میکردم صدام نلرزه و راست بایستم ! یجوری بد و سنگدل شدم که متنفرم از اینی که الان هست! من هنوزم همون کسی رو دوست دارم که ناز نازی باشه! نه این همه جدی و سرسخت! ولی میدونی چیه ؟ من دقیقا همون جایی گیر افتادم که نه میشه با این همه ناز نازی بودن ادامه داد نه عادت دارم به این جدیت!

پنج...

ما را در سایت پنج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 6:38

صفحه بندی