هپی مهر :پی

خرید بک لینک

+ واییییی ! فردا اول مهره برای من :دی بح بح ! خوبه حداقل این دغدغه رو نداریم که لباس چی بپوشیم :| (اندر مزایای یونیفرم ) والا! :|

+ این آهنگ بالاخره پیدا شد ! :پی من با این آهنگ خاطره هـــا دارم! =) هنوزم که میشنومش دو نقطه دی میشم! همون آهنگیه که کل بازه ی امتحان نهایی ها توی راه برگشت به سمت خونه ، توی سرویس پلی میشد! =) یادمه حتی تِرَک 11 هم بود ! =) ( در راستای اینکه دیشب آقای قاف. زنگیدند و گفتند شنبه صبح فلان ساعت دم در باشم! :دی )

+ وای حالا نه به دو روز پیش که گفتم چه پاییز چرتی :| نه به الان که کیلو کیلو قند توی دلم داره آب میشه! :| (هشتگ فینگیل ِذوق مرگی که انگار بار اولشه میره مدرسه! =) ) بخدا من بزرگ نمیشم! :)))

+ واییی! دلم برای درخت انجیر و خرمالو عه توی حیاط بشدت تنگ شده! :))) خرمالو هاش نارنجی شده احتمالا ^.^

+ آغاز سال تحصیلی مبارک! :دیییییییییییییی یوهو ! پیش به سوی مدرسه ! =)

+ اینا همه یه طرف ! :پی خواب ِ دیشب هم یه طرف! =) خواب از کلاس زبان! =))) معلومه دلم کلی تنگ شده ها! ;)

+ کنکور! :دیییییی کنکوروک من اومدممممممم! =))) یوهو! :پی

+ زمین که یه دور ، دور ِ خورشید خانوم بچرخه ؛ تموم میشه این روزا و شبا ! :) ( خطاب به فینگیلچه ی درونی : هنوزم روی قولم هستما! هنوز!!!! با همه ی این چیزایی که هست و نیست! ;) )

+ به قول یه عزیزی :" تو ، خودت ستاره ی این آسمونی! :) ماهو نشونه بگیر! ^.^ "

+ فردا امتحان فصل قارچ ها ! :دی

پنج...

ما را در سایت پنج دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 21:25

صفحه بندی