+ منو نشوندن پای بساط ِ گوجه بسته بندی کردن! :| آلرژی هم دارم به این نوع گوجه! :| وسطای کار به بابا میگم :" نه گوجه ی بزرگ نداریم دیگه! :| " بابا میگه :"نه :| ته اون سبد سفیده گوجه ی بزرگ هست! :| " من هم چنان انکار کنان میرم سبد سفیده رو میارم و سبد رو خالی میکنیم و تهش چی هست ؟ گوجه ی بزرگ :| نکته ی اخلاقی اینکه با باباتون یکی به دو نکنین :| سوسک میشین میوفتین یه گوشه :| تجربه ی من یکی تنها نیست ها! :| همین دیروز یکی از دوسدان داشت تعریف میکرد ماجرای مشابه اینو! :| به همین سوی چراغ :|
+ آخیش :))) برنامه ی این چند روزمو نوشتم و حالا خیالم راحت شد یکمی :) فقط نیازمند دعاهای زیبایتان برای عملی شدن این برنامه هستیم :) آخ که اگه اجرا بشه به اندازه ی سه ماه جلو میوفتم ! :) ای ذهن ِ برنامه نپذیر ِ من! :| تونه خدا قبول کن این برنامه رو! :)
+ به یک عدد آهنگ بَح بَح طورانه نیازمندیم! که همینجور آروم و یواش باشه بعدش به لایه های نهفته ی درونیش که خوب گوش کنی ، انرژی بخش هم باشه و بهم ریختگی های ذهنیتو ، درست کنه! :) میشناسید ؛ خیلی مچکر میشیم معرفی کنید :)
پنج...
ما را در سایت پنج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 21:25